Ladataan...

Kirjaudu

Unohditko salasanasi?

Kirjaudu

Unohditko salasanasi?

Toimitusehdot

Tuotteiden tilaaminen

Voit tehdä tilauksesi verkkokaupan ostoskorin kautta. Saat tilauksestasi automaattisesti tilausvahvistuksen. Mikäli et jostain syystä saa tilausvahvistusta, olethan meihin yhteydessä.

kuvituskuvat/_MG_1267 mini.jpg | 32kb | 150x224Toimitustavat

Tilauksesi pyritään käsittelemään mahdollisimman nopeasti. Valmistamme kaikki tuotteet aina asiakaskohtaisesti tilauksen saatuamme ja toimitamme tuotteet Itellan välityksellä noin 2 viikon kuluessa tilauksesta. Ruuhkaisimpina aikoina, kuten koulujen ja päiväkotien alkamisen yhteydessä heinä-elokuussa toimitusaika saattaa olla hieman pidempi.  Tuotteita toimitetaan Suomeen ja ulkomaille.

Hinnat

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron (24 %). Tarramonsteri pidättää itsellään oikeuden hinnanmuutoksiin eikä vastaa mahdollisista virheistä tuotetiedoissa.

Toimituskulut

Pakkaus- ja lähetyskulut ovat nimikointitarroille 3,50 €/tilaus ja muille tuotteille 5 €/tilaus. Tämä lisätään tuotteen hintaan kassalla. Mikäli tilauksessa on sekä nimikointitarroja että muita tuotteita ovat pakkaus- ja lähetyskulut 5 €/tilaus.

Palautus- ja vaihto-oikeus

Kaikki tuotteet tehdään tarkalleen asiakkaan tilauksen mukaan, joten varmista huolella tilausta tehdessäsi että tarrojen elementit, eli koko, materiaali, muoto, väri, teksti ja kuvio ovat tilaamasi mukaiset. Viallisilla tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Kaikissa vaihto- ja palautus asioissa pyydämme olemaan ennen palautusta yhteydessä sähköpostitse asiakaspalveluun (info@tarramonsteri.fi). Valitettavasti emme ota palautuksena vastaan tuotteita, joissa virhe on tapahtunut asiakkaan puolella tilauksen yhteydessä, kuten kirjoitusvirhe tekstissä, väärä tarran väri tai muoto tms.

Huomioithan, että tarrojen värisävy saattaa jossain määrin poiketa verkkokaupassa näkyvästä sävystä. Korvaamme tarrat siinä tapauksessa jos kyseessä on selkeä virhe meidän puoleltamme esim. tarrat on tilattu lilan värisenä, mutta toimitamme erehdyksessä vihreät. Valitettavasti koska kyseessä ovat asiakkaalle räätälöidyt tuotteet, emme korvaa tarroja tapauksissa joissa tuote on virheetön ja tilauksen mukainen, mutta asiakas on tyytymätön esim. valitsemansa värin sävyyn (esim. lila sävy on asiakkaan mielestä liian tumma tai vaalea lila) .

Tilauksen peruuttaminen

Mikäli haluat peruuttaa tilauksen ja tuotteen valmistusta ei ole vielä aloitettu, voitte peruuttaa sen kuvituskuvat/_MG_1275 mini.jpg | 37kb | 224x150ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos tuotteen valmistus on jo käynnissä, ei tilausta enää voi perua. Mahdollisissa virhetapauksissa menetellään palautus ja vaihto-oikeuden mukaisesti (kts edellä kohta ”Palautus- ja vaihto-oikeus”).

 


Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Joskus paketit voivat vaurioitua huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilatut tuotteet ovat vaurioituneet, tee asiasta heti vahinkoilmoitus postissa. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme uusien tuotteiden toimittamiseksi.

Ylivoimainen este

Tarramonsteri ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy yrityksen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten lakosta, yleisen liikenteen häiriytymisestä tai muusta vastaavasta yrityksen toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Riitojen ratkaisu

Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia ja mahdolliset oikeuteen menevät riitaisuudet Tarramonsterin ja ostajan välillä ratkaistaan Tarramonsterin kotipaikan tuomioistuimessa.

Asiakaspalvelu

Mikäli sinulla on vielä jotain kysyttävää, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@tarramonsteri.fi tai oheisella Ota yhteyttä-lomakkeella.

Oikeudet muutoksiin pidätetään.